Yoyoyo! VIP!

Ganska seg dag idag, jag var på product awareness kurs idag i tre timmar. Däremot verkar det som ingen på hela företaget som vet vad SKF från början stog för. Det var nämligen en gubbe som frågade det på kursen men jag fick rycka in och förklara hur det låg till. Sedan frågade jag runt lite och det var ingen som visste vad det kunde tänkas vara. En förklaring till är ju att det står för Svenska KullagerFabriken och här pratar man inte svenska, men jag tycker väl i alla fall att man kan förstå att det är någonting vettigt eller någonting på svenska... Jaja, sånt är livet...

OK, vad har hänt?

Jag har gått med i ett gym. ska gå på introduktion klockan sex. Det är ett riktigt bra gym och det finns pool och allt möjligt sköj.

Bensinpriset har gått upp massor idag, vilket är lite dumt för jag måste tanka bilen. Funderar på om jag bara ska tanka lite och hoppas på att det går ner om ett par dagar, det brukar vara så...

Jag behöver inte skatta min lön förrän i februari! Bara betala National Insurace vilket är 65 pund i månaden, så det är gött, efter det skattar jag 20%. Ganska stor skillnad för att behöva skatta här om man jämför med Sverige-land. För det första är gränsen för att skatta 6000GBP istället för 17099SEK och om man är under 18 år behöver man inte skatta hur mycket inkomst man än har, det är faktiskt väldigt konstigt... Sammy hade tänkt gå med i armen för ett prar veckor sedan men ändrade sig i sista sekunden. Där hade hon tjänat £400 i veckan skattefritt! Gött

Det var det för stunden, på återseende!
Tjo!

PS. Rubriken har som ni kanske förstått ingenting med innehållet att göra, kunde bara inte komma på någonting annat än det... DS.

Kommentarer
Postat av: MAX

hörru VIP!

Vi kommer till Drottningens land i december! Kom till London då! heads up. puss

2008-09-24 @ 17:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0