"I hate mondays"

Ny vecka, alltid lika kul att ga upp tidigt pa mandagsmornar.
Jag ar sjukt nervos for det ar en gubbe pa jobbet som kanske inte har gjort sitt jobb riktigt, vilket skulle betyda = inte bra. Men jag vet inte, far antagligen reda pa resultaten for det imorgon. Kan inte tanka pa sa mycket annat just nu...

Citat fran en amerikansk tjej som nar hon var 15 ar skot nagra barn som lekte pa dagiset over gatan fran hennes hus. I ratten efterat nar dom fragade varfor, sa hon bara "I hate mondays".
Jag hatar inte mandagar bara tyckte att det passade bra eftersom jag har haft en relativt dalig dag.

Snackade lite med chefen idag, han foreslog att jag korde bilen hem over jul, har inte ens overvagt det. Men da har jag ju problemet att halvljuset blandar alla, men man kan tydligen kopa nagon sak man faster over lampan sa det blir som att kora i hogertrafik. Skitbra ide, bara det att jag maste i sa fall byta dack nar jag kommer till Sverige-land, vilket hade varit jobbigt. Kollade i alla fall vad det skulle kosta att kora hem, kortaste vagen att kora skulle bensin ga pa 1600-1700 kr, vilket ar ungefar samma som att flyga fran london, tur och retur. Ok, sa ca 3200 kr bensin, sedan kostar tunneln mellan England och Frankrike 700 kr en vag. 4500 enligt mina utrakningar, sa kanske 6000 kr for en sadan resa, for sjavla resan. Ska jag aka upp till New Castle och ta en farja lar det kosta annu mer...

Forrasten annu mer for massa broavgifter och sant trakigt

Soundtrack: When the levee breaks - Led zeppelin
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0