Det har uppstått...

... ett problem, jag har bara försäkring utanför England i 93 dagar, vilket kommer bli ett problem eftersom mina planer är att ha Borat hemma i ungefär 150 dagar. Jag får helt enkelt tänka om lite och göra en road trip tidigare i sommar. Måste ha bilen tillbaka i Engaland den 8e Juni. Ska göra lite research om vad jag har för alternativ.

Sjukt kul att köra bil här nu, kan göra powerslides i Borat! Det trots att han är framhjulsdriven, inget speciellt sofistikerat chassi och endast 97 hästar. det beror mest på att det är halt som satan på vägarna och jag har däck med för dåligt mönster och för lite gummi i. Men oändligt kul!

Soundtrack: Bring em back alive - Audioslave
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Manda

Såå när kommer du hem?

2009-02-15 @ 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0