Pimp My Ride



Nu har jag startat att pimpa bilen, ett fetare utblås och ett R, fett värt!

Den provisoriska köplistan är i nuläget:
Fälgar / navkapslar (tanten som hade bilen innan har kört emot massa kanter så dom jag har nu är repiga)
Växelspaksknopp
Aluminiumpedaler
Rattmuff
Antenn
Någon slags grafik
Neonljus under bilen
Nya vinrutetorkare

Det här är alltså inte någon riktig köplista, det är bara sakar som jag kan tänka mig att fixa.

Ikväll ska jag spela Skittles med Dave igen, btw igår krossade jag honom totalt på hans xbox!
Tack för idag, slut för idag, Tjo!

Kommentarer
Postat av: Abbejävel

Fan va snyggt!

men du, trimma den också så att den går lite fortare, antar att den låter som en symaskin när du gasar.

2008-09-22 @ 20:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0