Nattliv

OK, folk jag umgås med:
I huset: Sue,"mamman", hon har MS så hon är förtidspensionerad och tar hand om huset och allt möjligt på dagarna. Christy, "pappan", jobbar på ett bettingföretag en bit bort, han jobbar ganska mycket kvällar och helger men även dagtid. Sammy är 16, går på college för att bli officer eller polis. Charlotte är snart 13 och går i skolan, är ganska jobbig ibland och har svår dyslexi. Gigi är en brasiliansk tjej som går på college här och ska stanna ungefär till påsk, hon är också 16. Vi har en korkad jätteliten hund som heter Harvey och fyra katter, Tembo (min favorit, ligger och vilar i min säng nu), Shadow, Ollie och Mollie. Ollie och Mollie är livrädda för alla utom Charlotte och Sammy, Shadow har blivit påkörd två gånger så han går aldrig ut och Tembo river alla, inte mig dock, han älskar mig!
Från SKF: Dave, min superior, bor precis runt hörnet så jag åker med honom till jobbet. Emma, Daves fästmö. Scott, som sitter och ritar saker i AutoCAD.

Igår var jag ute med Dave och Emma, vi var på ett jättestort ställe som heter Wetherspoon. Galet bra drag och mycket folk, däremot är det typ det enda stället i Gloucester som folk går till, förutom pubar.
När jag kom hem var jag jättetyst, borstade tänderna och sedan somnade. Precis innan jag kom hem hade Sam gått och lagt sig bredvid Gigi i hennes säng. Gigi fattade ingenting men hon gick och tog Sammys täcke och gick ner och la sig i soffan. Sedan när jag kom hem trodde Gigi att det var ett inbrott, helt livrädd gick hon till hallen och kollade så stog jag där och försökte ta av mig jackan. Allt detta fick jag berättat för mig i morse när jag gick upp. När Sam vaknade och upptäckte att hon låg i Gigis säng och att hennes egna täcke var borta gick hon ner och jag stog i köket och Gigi hade lagt sig i soffan igen. Så Sam tog Gigis täcke och la sig i sin säng. Allt detta hade hänt utan att jag märkte av varken Gigi eller Sammy. Tydligen har Sam sömngått och lagt sig lite överallt när hon har druckit..

Jaja, nu ska jag spöa skiten ur Dave på COD 4 på hans 360.
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0