Back to School

Jag har varit på en utbildning nästan hela dagen idag. Den gick ut på att veta mer om vad metallen är, hur den fungerar och vad värmebehandlingen gör. En tjock gubbe som lite då och då sträckte på sitt vänstra ben utan förvarning. Efter ett tag började några av gubbarna (vi var 6 pers) skratta lite, och lite till, och mer och mer, till slut kunde jag inte ens kolla upp för jag var tvungen att hålla mitt skratt borta. Varje gång jag kollar upp ser jag hur Pete gråter för han skrattar så mycket. Jag tror det höll på i ungefär 20-25 minuter innan alla var under kontroll.
Som avslut hade vi i alla fall ett prov med 20 st abcd-frågor. Jag blev klar mycket fortare än alla andra för jag orkade inte kolla i pärmen som vi hade, jag gjorde så gott jag kunde utifrån det jag hade i huvet. Tror det tog 8-9 minuter för mig och det tog 30 minuter innan alla var klara. Godkänt var 70 %, det var två som fick 70, en som fick 80, en som fick 90, en som fick 95 och jag fick 75.
Så trots att jag skrattade ihjäl mig och nästan somnade fick jag bättre resultat än två gubbar som jobbat där 8 respektive 24 år. Ganska bra för att ha varit där i två veckor.

Mitt letande efter träning fortsätter, jag hittade ett riktigt bra gym idag, om jag hade jobbat andra tider hade det kunnat kosta £20, men det enda som funkade för mig kostade £37. Orättvist, dessutom kom jag vilse när jag skulle åka hem. Gick åt massa bensin, till slut hittade jag motorvägen M5, där jag försökte kolla hur fort min lilla Daewoo orkar. Jag hindrades av köer efter en bit men lyckades ändå komma upp i en hastighet som inte bör nämnas här med tanke på att min ömma moder antagligen kommer att läsa det...

Då så, ha det gött!
Tjo

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får en härlig fredagskväll :)

2008-09-19 @ 21:13:06
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha:) ha en skön kväll:)

2008-09-19 @ 21:14:31
URL: http://metrobloggen.se/revival

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0