Vuxen

Dom senaste två veckorna har jag mer eller mindre levt på jobbet på dagarna och gymmet på kvällarna. Igår jobbade jag till och med över två timmar även om alla andra åkte hem, istället för halv ett stämplade jag ut halv tre. Sedan åkte jag hem och chillade lite och åkte efter det till gymmet för att body pump pass, fett jobbigt, på tisdag ska jag gå på step. Härligt, underbart, gott.
Jag har fått riktiga jobbarkläder nu i alla fall, känner mig väldigt professionell. Jag känner mig vuxen, vuxna jobbar över och hinner inte med så mycket fritid.. ibland.. kanske... jag vet inte.. jaja...

Ikväll ska jag däremot ut och göra stan osäker, untsa lite. Först till the Regal, det perfekta förkrökstället, billigt och stort, men ändå ett "snyggt" och "frächt" ställe.

På grund av jobb och gym finns det inte så mycket mer att säga just nu.

Tillfällets soundtrack är Stairway to heaven med Led Zeppelin, kvällens soundtrack skulle jag gissa på att det är Going on med Gnarls Barkley.

Ta hand om er!
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Dad & ME

Hej Danne,



Det ar alltid lika spannande att folja din jakt pa lyckan i UK. Haftiga barer med bamsiga berusande bars later som mumma men mera muskler med massor av motion och megamotstand maste medges motiverar mojligen mer!

I Shanghai slapper sommaren sakta sitt grepp och gradvis gar gradtalet mot mer gynnsamma 22-25 gradet. Grymma golfrundor med grona greener gor gott for gamla gubbar...!

Var varsam och vardera vagvalen! Vi vill dig val!

Vi i Shanghai tanker pa dig och hoppas att allt ar lika bra i UK som det ar i China!

Fridens!

2008-10-05 @ 13:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0