Tyst som ett fyllo

 Äntligen är jag efter lite mat inte längre bakis. När jag vaknade vid niotiden i morse kände jag mig förvånande bra, lite vinglig men ganska inte bakis. Jag åt frukost och duschade, sedan runt halv tolv började jag må värre, efter lite beräkningar kom jag på att jag fortfarande var full. Det var en ganska speciell och jobbig övergång från att vara full till bakis.
 När jag kom hem vid kvart över tre efter en taxiresa till tesco för £9.80 och en promenad på 20 minuter därifrån lyckades jag väcka hela huset. Till en början gick det ganska bra med att vara tyst, sedan började jag hicka. Jag hade kämpat med att döda hickan hela vägen på min promenad hem och trodde jag hade segrat. Men precis när jag ska börja borsta tänderna tog hickan kontrollen över mig och det var riktig högljudda hickups. Sjukt... Så när jag blev kontaktbar idag mobbade alla mig för min hicka, dom var inte arga, bara skrattade åt mig.

 Annars har aktivitetsfrekvensen varit lika med noll idag (cred till Ina för insperation till den meningen). Jag har med hjälp av att vänta på att tiden ska gå försökt bota bakfyllan, har precis lyckats men jag tror det mer beror på att jag ätit en fet middag precis...

 Jag kan inte bestämma mig om dagens soundtrack är Strip my mind eller Slow cheetah men Red Hot Chili Peppers... Ja, båda dom låtarna.. Eller... Nej, Slow Cheetah är det!

Så, sov sött
Tjo!

Kommentarer
Postat av: M A N T H A

Är du mot bröstcanser, läs min blogg då :)

2008-10-05 @ 21:34:07
URL: http://lillmanthy.blogg.se/
Postat av: jennifer

va med och tävla om fina smycken från puss.se i min blogg nu!

2008-10-05 @ 21:39:56
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: jennifer

va med och tävla om fina smycken från puss.se i min blogg nu!

2008-10-05 @ 21:41:20
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: jennifer

va med och tävla om fina smycken från puss.se i min blogg nu!

2008-10-05 @ 21:42:16
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: erik

jennifer spamar. haha surt daan, men varför gjorde du inte tricket jag har lärt dig? hålla andan, svälja minst tre gånger och sen låtsas rap? kram

2008-10-07 @ 08:31:48
Postat av: Manda

Såå gulligt att du ringde, lejonklippan blev lite bättre efter det! Vad har JAG lärt dig Danne? McDonald's och du kommer aldrig vara bakfull igen! PUUUUSS

2008-10-07 @ 15:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0