Kick start the golden generator

Crankin' up the volume in Borat and singin' for the hell of it! Can't stop med Red Hot och Show me how to live med Audioslave. Det var en ganska bra dag på jobbet idag, jag hade att göra nästan hela dagen fast jag aldrig tidigare gjort vad jag gjorde idag, jag hade ett trevligt samtal med Derwyn Roberts (MD för fabriken) och jag lyssnade på bra musik på hemvägen.
Jag älskar att köra i mörkret, jag gjorde inte det förut men nu kör jag hellre i mörkret än något annat. Tyvärr ska jag inte köra imorgon, ska åka med min granne Chris som jobbar i Final view. Men seriöst, det är typ det bästa som finns, jag menar alltså när det är kolsvart, inga gatulyktor eller andra trafikanter. Underbart, gärna en relativt liten väg, dvs landsväg/riksväg vet inte riktigt... Men en go 40-väg, motsvarande  ca 70 km/h.

Inte mer än 10 minuter efter jag kommit hem ikväll har jag: diskat min lunchlåda, ätit en banan och vunnit över Sam. Hur produktivt är inte det på en skala?!

Det var något mer jag tänkte skriva som faktiskt var lite relevant.. Kommer inte ihåg vad det var, skit samma...

Soundtrack: Can't stop med Red hot chili peppers, klockrent!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0