Jag ska försöka lägga upp lite fler bilder, här är ett par som jag borde ha lagt upp för länge sedan men inte orkade göra det då, här är dom i alla fall.


Det här är uppe från toppen på Gloucester Cathedral, här har jag zoomat in massa för att se rugbyläktaren.



Matson Ski Slope, det här var inte i närheten av att vara som riktig snö. Inte ens lite! Jag ramlade typ hela tiden för man fick ingen respons när man stannade, så om man försökte bromsa för hårt gick det inte bra alls. Efter ett tag fick man koll på det och det gick bättre, men jag blev väldigt sugen på att åka skidor på riktigt. Den dagen kommer väl så småningom. Det var för länge sedan, Tror senaste gången var på klassresan till Sälen i högstadiet.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0