A Beautiful morning!

Det är morgon och trots att jag inte drack någon alkohol igårkväll känns det på flera sätt så, inte att jag är snurrig eller bakis, det bara känns som att jag var ute och untsade igår. Vilket jag faktiskt var så det verkar ju lite vettigt. Andrew var inte med ut, han var trött sedan fredagen och skulle bara vara hemma och kolla på film. Så det var Laura, jag och massa av hennes kompisar, lite segt i början av kvällen men när folk börjar bli lite runda om fötterna kan jag inte annat än att shaka loss på dansgolvet med dom. Sedan var jag taxi och kom hem vid tre-tiden, vilket var i min åsikt förvånande sent på en nykter kväll.
Det känns i alla fall bra att ha sparat en hel del pengar på att inte dricka, kanske £15 på öl och £10 på taxi, det är över 300 kr, känns fint och jag är stolt över mig själv. Man måste inte dränka sig själv i sprit för att ha kul.

Idag är planen: äta frukost, check. Åka till gymmet. (eventuellt gymma). Ta en go omgång i spa-avdelning, bubbelpool och ångrum (typ som bastu fast man blir inte så uttorkad). Efter det är jag öppen för förslag, det är söndag så allting stänger typ kl 14. Det blir nog ytterligare en go hemmakväll med Saving private ryan och/eller What happens in vegas.

Soundtrack: Beautiful mornin' med the Rascals
Jag känner mig just nu när jag lyssnar på soundtracket väldigt.. hur ska man beskriva det.. låten beskriver hur jag känner just nu väldigt bra

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0