Waiting for my real life to begin

Jag sitter i koket nu och pillar med min notebook, 83% batteri kvar, det racker i denna takten 2.5 timmar. Gott.

I alla fall vantar jag pa att gubben som ska hamta upp min "riktiga" laptop imorgon ska ringa. Han ska bara dubbelkolla att det ar nagon har som kan ge den till honom. Antingen Sue eller Sam kommer att vara har pa dagen och jag har lyckats fa det sa att jag jobbar skift imorgon, borjar 6 och slutar 14. Sa jag ar hemma 14:20 istallet for 16:20, bara for att retas kommer han sakert redan varit har nar jag kommer hem. Sa jag gick upp klockan 5 helt i onodan.
Jag hoppas pa det basta, far se vad som hander.

Men nu maste jag vanta.
Soundtrack: Bumper Buddies - Scrubs

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0