GLC, 2018

Söndag, halvbakis och Goldie lookin chain.

Ute på ett par klubbar jag inte varit på tidigare, upptäckte att det faktiskt finns mer värt uteliv än Regal, dit jag gått nästan varje gång jag varit ute. Var ute med Dave, sjukt mycket bråk här, vi såg fem olika slagsmål under kvällen... Det säger en hel del, dessutom hade jag en intressant konversation på dansgolvet när en kille kom fram och skakade hand.

Han: Where you from?
Jag: Sweden.
Han: What?!
Jag: Sweden!
Han: Swindon?
Jag: No, Gothenburg in Sweden!
Han: I'll fuckin' brake your nose

Alltid lika trevligt när folk pratar med en.. Efter detta försökte jag fråga varför men han hade fastnat på frasen "I'll fuckin' brake your nose". Sedan när han "utmanade" mig genom att bli mer aggresiv drog hans kompisar undan honom och en vakt sa åt mig att gå. Bra att dom har vakter överallt som håller koll på allt, det behövs verkligen. Vet inte riktigt om han bara var ute efter att bråka eller om han hatade svenskar..?

Sedan kände jag att jag behövde en extra öl, och det blev lite dimmigt..
Jag drömde dessutom att jag var ute och festade, så när jag vaknade hade jag lite problem att komma ihåg vad som faktiskt hade hänt och vad jag drömde.

Jobbade för övrigt igår.

Soundtrack: Half man half machine - Goldie Lookin Chain
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0