Önskar jag kunde berätta mer om vad som hände igår...

  Jag kunde ha mått bättre idag, det är inte så att jag spyr men vill helst inte anstränga mig så mycket just nu...
Riktigt bra musik igår, det var ett band som spelade som gjorde det hela lite sämre, dom samarbetade inte med instrumenten, bara körde på för fullt. blev liksom ingen helhet, bara massa ljud. Men första låten som spelades när dom hade gått av scenen var by the way med red hot, det säger en hel del. Sen var festen igång.
Träffade en stjärna igår, han hade spelat Cameron i Hollyoaks i ett gäng år, men slutade för att satsa på sitt band. Trevlig kille, Ben heter han på riktigt.

Ska iväg till Scott om någon timme, käka pizza och kolla på film. Värt.
Soundtrack: The morning show - Metro Jets
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0