Hej

Så där ja,

Sitter och harklar mig, vilket jag har gjort hela dagen.
Var på utflykt ugår, åkte ner till Bridgewater och beundrade naturen, det var en lång smal kurvig väg dit som jag tyckte var så rolog att jag körde fram och tillbaka en extra gång. Efter en sväng via SS Great Britain i Bristol åkte jag till Cheltenham och träffade Scott och gänget.
Trots en relativt tidig kväll igår har jag inte haft mycket mer energi idag än att spela Xbox och åka till gymmet för att basta och bada lite.

Jag var på rugby för ett par veckor sedan, sköj men synd att dom spelade kasst, förlorade mot Cardiff, det är Wales, INTE godkänt!

På jobbet har jag slitit som ett djur de senaste två veckorna, vilket har avlönat sig för på måndag ska börja jobba i förvaringsavdelningen där jag ska beställa bl a verktyg och sitta på ett kontor, vilket är ett steg framåt.

Soundtrack: Breaking the silence - NitroDive
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0