Soul to Squeeze

Sjukt segt på jobbet idag, med min svåra förkylning gick tiden jättelångsamt.
När jag kommer hem har jag fått post från försäkringsbolaget. Jag upptäcker att jag måste ha ett intyg att jag inte krockat eller gjort några försäkringsanmälnigar det senaste året. Annars kommer det att kosta ännu mer... Så jag ringer hem och förklarar, så mor ringer länsförsäkringar och dom säger att det antagligen ska gå att fixa det, dom hade varit med om det, att utländska företag vill ha ett intyg.

För tillfället är jag hög på hostmedicin och halstabletter, dagens soundtrack är soul to squeeze med red hot.
Hörs, tjo!

Kommentarer
Postat av: Erik

naaw synd om dig hoppas du kryar på dig! har du hört än på alla våra meddelanden? jag ska få glasögon om du inte visste det, fick reda på det förra veckan, ska hämta ut dom om några timmar. hej då eller!

2008-09-16 @ 12:19:41
Postat av: Olof

Later som en haftig host forkyldning i engelskt hostrusk.. var radd om dig och lat inte magen vaxa for langt i fardriktiningen!

2008-09-17 @ 09:45:42
Postat av: Manda

Where I go I just don't know I might end up somewhere in Gloucester. Hmm, är det så den går? Fick du våra 765 miljoner meddelanden på din b-day eller? PUUSS

2008-09-21 @ 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0