Lungan i gungan

Idag har jag filmat lite runt omkring mig här i Gloucester, jag satte ihop en film och la upp den på youtube. Det stog att den hade laddads upp och att det var som det ska, sedan när jag skulle kolla på den, gick det inte för den var 2 minuter för lång. Därför får ni ingen film idag och imorgon ska jag vara borta typ hela dagen men kan fixa det på kvällen kanske.

Eftersom jag inte har så mycket pengar har jag stannat inne i helgen, inte gått ut och untsat på stan. För några timmar sedan var jag till och med på gymmet, simmade lite och tog en go ångbastu efteråt. Gött!

Har alltså tagit det lugnt, ööh, ja. Det var det, ska försöka fixa filmen till morgondagen.

Stundens soundtrack är Ain't no reason med Brett Dennen
Ta hand om er
Tjo!

Kommentarer
Postat av: little E

Jag vill ha bilder! Ge maj bilder!

2008-09-28 @ 12:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0