Fetma

Jag väntar på att maten ska bli klar, det blir någon slags pastaröra eller något. Jag upptäckte precis att min fettbräda börjar bli mer av en mage istället, lite ångest men man är vad man dricker/äter. Jag äter faktiskt ganska nyttigt i jämförelse med andra britter, till  exempel dom på jobbet äter en påse chips efter varje lunch. Det gör inte jag, däremot har det som sagt blivit en hel del ölande den senaste tiden.

Dessutom har jag inte kommit in i någon aktivitet än, på kvällarna sitter jag mest och tjötar med famlijen, kollar på tv eller spelar piano. Jag kommer vara grym på att spela piano när jag kommer hem, vi har ett jätteroligt keyboard, man väljer en låt och så lyser tangernterna man ska spela på. Görsköj!

Jaja, ikväll ska jag iväg och spela skittles med Dave från jobbet, det är en typ av bowling, mer vet jag inte...

Tjo

Kommentarer
Postat av: Bosse

Kul att läsa. Kör försiktigt på rätt(dock inte right) sida. Roligt att du får en så bra inskolning på jobbet. Ta en öl för mig också. Grattis i förskott. Bosse

2008-09-11 @ 14:19:29
Postat av: MAX

jag tycker bosse är fyndig!

du kan ju börja med en kul brittsport, typ cricket! eller hästpolo. :D

2008-09-11 @ 18:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0