Where am I?

För första gången sedan jag kom hit känner jag hemlängtan. Inte för att jag precis pratade med min ömma moder i telefon eller för att jag saknar Göteborg. Kan egentlien inte peka på vad det är, jag vet var jag har Sverige, jag vet var jag har Göteborg. Jag kan inte England, jag kan inte Gloucester. Jag trivs men det är någonting som saknas, pålitligheten, om det är någon som förstår vad jag menar...

Det har antagligen lite att göra med att jag idag fick ett brev från mitt försäkringsbolag som sa att dom inte kunde godkänna mitt intyg på ett års No Claims (att jag inte gjort några försäkringsanmälnigar på ett år). Vilket betydde att dom mer än dubblar min försäkring, ca 2200 kr i månaden. Känns som att det är mer än jag har råd med... sjukt. Min ömma moder ska kolla med länsförsäkringar om man kan skriva ett nytt intyg som kan godkännas.

Bara för att jämföra med gårdagens arbete på jobbet:
Igår: 3 test bitar, 2 tester
Idag: 11 testbitar, 9 tester
Då var detta en ganska långsam arbetstakt, har jag mycket att göra hinner jag med att göra typ 15 test bitar och lika många tester.

Dagens soundtrack är I got life med Gerome Ragni (klassikern från Hair när han dansar på bordet)

Nu är det dags för ett avsnitt ab Top Gear och sedan sängen
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Manda

OM det är någon som förstår vad du menar!

2008-10-05 @ 11:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0