War, Inc

På grund av en mer seriös planering och prioritering är jag hemma ikväll, ja, det är lite bittert men det känns ganska viktigt att jag har pengar kvar för att ha en försäkrad bil som jag kan åka till jobbet med. Ikväll har jag ätit, tagit en relativt kort och intensiv tur på gymmet och ska snart börja kolla på en film. vilken har jag inte bestämt än..

På måndag ska jag börja att göra ett kullager, dvs att jag ska vara där som processen av ett kullager börjar. Sedan har jag ett antal veckor att gå igenom alla avdelningar och hjälpa till med det jag har gjort fram till nu när det är mycket att göra.

Visst är det jobbigt när folk i mataffären står och kollar på någonting, sedan vänder sig om hastigt och slänger sin korg i ansiktet på en. Det tycker i alla fall jag, i Sverige-land händer det lite då och då, men här känns det som någon försöker gå på knock out varje gång jag är inne på Tesco... Och när folk inte kan hålla sin fil med matvagnen, det är som att fylleköra i affären. Jag blir.. trött! Även irriterad, arg, kokande, rasande, skogstokig, förargad och en hel del andra synonymer till arg. Sedan sätter jag mig bakom ratten på Borat och känner mig levande igen. Han måste vara den bästa bilen som finns, det är magiskt!

Okey, film. Jag har 6 filmer att välja mellan. Hell ride, Sixteen candles, the Bodyguard, War inc, what happens in vegas eller Saving private ryan.
Nej, måste tänka lite. Dagens soundtrack är iaf Burn med NitroDive.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0