Vroom Vroom! Borat!


Jag hade egentligen tänkt skriva det här igår, och gjorde det också. Men min dator har börjat leka med mig, leken heter sluta fungera när som helst. jag tycker inte alls att det är roligt men datorn fortsätter göra det ändå...

Jaja, igår. Det hade regnat hela dagen men slutade vid tre-tiden, så när jag slutade vid fyra var det precis lagom halt väglag. Vilket betydde att jag inte kunde låta bli att leka. Eftersom Borat (min bil heter Borat btw) inte har anti-spin system kan man rivastarta jättelätt. Riktigt gött när det har regnat och bilen till slut får grepp flyger man iväg, samma sak på tvåan. En annan sak som är kul att göra med Borat är att köra i en rondell, ha tvåans växel i, köra 35-40 mph och gasa järnet genom hela rondellen. Då blir det så att om man slutar gasa börjar bilen understyra, när det är halt vill säga.. Samma sak gjorde jag i morse på väg till jobbet, när jag åkte hem från jobbet satte jag däremot nytt hastighetsrekord. 100 mph, och Borat siktade fortfarande på högre hastigheter, tyvärr hade jag en fet Audi A6 avant framför mig, så jag kunde inte åka fortare. Men det är klart, det är inte många bilar som kan mäta sig med Borat, han är i princip oslagbar när det kommer till kraft och fart...
Försöker spara på däcken när det är torrt, vill gärna inte behöva köpa nya innan jag säljer honom.

När ska Nitrodive släppa sin nya EP?! Jag känner för att vara på det här humöret igen.


Det blir iofs lite jobbigt eftersom jag inte bor i Sverige men dom får väl komma hit till Gloucester och spela.
Det här fotot är taget från klubb totals hemsida, från en torsdagskväll då jag ser Nitrodive första gången.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Patten

Näem va fall, dann! Bryta mot lagen sådär! :D

2008-10-09 @ 00:46:55
Postat av: jiip

åhhhhh jag vill komma och hälsa påå!

2008-10-13 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0