Soon to be released...

Idag har jag kört vilse väldigt många gånger, mitt mål var att hitta delar av var filmen "Hot Fuzz" var inspelad. Filmen var inspelat här i Gloucestershire och mest i byn Tetbury, dit jag åkte. Men på vägen dit stötte jag på lite problem vilket ledde till en hel del sightseeing runt om i countyt. Filmen håller för tillfället på att redigeras men kommer snart att släppas.




Jag har recis kommit tillbaka från en konsert i Gloucester Cathedral där Charlotte har sjungit och spelat fiol/violin vad nu skillnaden är... Det var iofs kul att se henne spela men när folk pratar om akustik verkar det som att ju längre ekot håller på, desto vackrare är det. Vilket enligt min åsikt är skitsnack, visst, det är lite "otroligt" att man kan höra ett konstant eko i tre sekunder och att det hörs bra på långt avstånd. Men hur vackert är det? Med en stororkester blir det samma sak som när jag sitter och pillar på gitarren, det låter improviserat och oorganiserat. Inte fint, det är liksom svårt att hitta en melodi i det hela.

Nu ska jag dra mig utåt.
Soundtrack: Good life med Francis Dunnery

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Manda

Jävla gull!

2008-10-19 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0