Schynda! Schynda! - Boom Krash!

Ok, min dator har inte funkat på ett par dagar, därför den dåliga uppdateringen här. Jag har efter flera timmar arbete lyckats få igång datorn. Så jag skrev ett inlägg och precis när jag skulle lägga upp det startades datorn om.

Så jag ska fatta mig kort.

Det regnar och regnar och regnar, etc.
Vi har fått vår nya bil i Sverige-land storleken mindre med storleken större motor, mor sa till och med att den kändes sportig. Då är det något att ha, den kanske till och med kan köra lika fort som Borat, min bil, kan.

Jag mår bra, förutom att jag nästintill dör av ilska på min dator.

Läggdags!
Soundtrack: Damn Hope - NitroDive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0