Hey *****, looking bald and sweaty!

På grund av att jag åker till jobbet halv två och kommer hem halv elva på kvällen har jag ingen fritid. Okey, jag vaknar, går upp, gör mig i ordning och bla bla bla. Sedan dödar jag ett par timmar genom att inte göra något, till exempel kolla på nyheterna.. kul... Det är ingen idé att börja med någonting för jag ska ju snart till jobbet. Värdelöst! Allt jag gör är att sova, äta, skita och jobba.
Förhoppningsvis behöver jag inte jobba mer skift, i vilket fall har jag de kommande fem veckorna att se fram emot att lära känna väldigt många i fabriken och känna till hela proceduren av att tillverka ett kullager till en jetmotor på ett flygplan. Inte kunna manövrera alla maskiner men veta vad allting gör och varför det gör det.

Det här hade jag tänkt blogga igårkväll men min dator tyckte det var lämpligt att stänga av sig precis när jag hade skrivit klart, kul...

Vilken färg är en spegel? Enligt min åsikt är en spegel silverfärgad, det säger jag på grunden att om en spegel är repig (då pratar jag så att man inte kan se sig själv) har den en silverfärgad yta. Eller?

Soundtrack: Till en början hade jag tänkt att det skulle vara Old man med Neil Young, men sedan när det spellistan med Niel Young var på kändes Heart of gold mer rätt. Jag jämförde texterna lite och ingen text passade in i dagens soundtrack, men det är ju faktiskt känslan som räknas. Efter mycket om och men bestämde jag mig för Old man, den goa känslan i låten sitter ganska bra.
Neil Young kom upp tack vare ett mail jag fick från ett fan (*förlåt mig, det är mitt ABSOLUT STÖRSTA fan, Manda Berggren!*) som ville att jag skulle lyssna på just det låten.

"putting my smile away, and on with the day.." Vem?

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Manda

Ett fan? Är det vad jag är för dig?

2008-10-15 @ 18:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0