Hårdast i England

Måste bara skryta lite om mina resultat på de två proven som jag hade idag.
Som sagt har jag varit på kurs idag och efter det hade jag två olika prov på det (hardness testing). Det första var jag näst bäst på, han som hade bättre resultat är process manager på hardness testing så jag förväntade inte någonstans att jag skulle få bättre än honom. Jag fick iaf 88%. Det andra provet var skrivet av process managern och på det fick jag 97%, 12% bättre än den efter mig! Helt sjukt, jag är fett nöjd med mig själv! Detta trots att dom har jobbat med just hardness testing i många år och att jag inte kan språket hundraprocentigt, ännu mindre när det är massa tekniska termer hela tiden.

Härligt

Soundtrack: Deify med Disturbed

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Abbejävel

haha, vad är det för snubbar du jobbar med? du verkar ju få bättre på alla tester än de hela tiden :P

2008-10-17 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0