Dåliga matdrömmar

Liten notering som jag har lagt märke till när jag äter frukost på helgerna när det är matlagningsprogram på tv. Dom som provsmakar all mat är jättepetiga, laxen måste vara perfekt annars kräks dom typ. Varför kan inte någon som gillar mat vara domare, eller? Vad är det för mening med att någon lägger ner massa tid och pengar på att göra en fin middag. Sedan sitter en grinig gubbe och säger att det inte var bra. Hur ska då en "normal" person kunna göra en fin middag om inte ens en professionell kock kan göra det..

Hur som helst ska jag jobba Skift nästa vecka (14.00 - 22.00), iaf måndag till torsdag, fredag ska jag på utbildning.

Jag kollade inte på War, inc igår, upptäckte att jag redan hade sett den. Så jag började kolla på the Bodyguard istället, efter ungefär 18 sekunder hade jag tröttnat. Jag gav Hell ride ett försök, det måste vara en av de sämsta "riktiga" filmer jag sett. Med riktiga menar jag filmer gjorde med bra utrustning och relativt kända skådespelare, inte typ Green river killer. I vilket fall somnade jag efter en halvhimme.

Nu ska min dag fortsätta med någonting sköj, Dagens soundtrack är Balaclava med Arctic Monkeys.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0