Back in white

God middag

Jag har fatt en tidig julklapp fran min omma far. Jag vet inte vad det ar an sa lange men den ar liten, vit och ser ut som en notebook. Kanske till och med ar en notebook, men jag maste vanta till jul for att kunna se vad det ar. Aven om jag skriver pa den just nu. Eftersom den ar kopt i England kan jag inte skriva de sista tre bokstaverna i det svenska alfabetet, a, a och o. Istallet blir det a, a och o.

Det har varit tva ganska handelsesnala veckor. Min bil och forsakring ater upp mina valforkanade slantar, just nu har jag £27, 45p, allt i mynt. Dom pengarna behover jag sa jag kan tanka min bil och aka till jobbet. ska jobba imorgon ocksa btw, 6-10. Jobbade forra lordagen och ska jobba imorgon, jag klagar inte eftersom det ar extra pengar och jag inte kan ga ut fortillfallet, skulle det vara sa kan jag ju ga ut lordag kvall, orkar inte dricka mer an en gang per helg, kanns onodigt.

For ett par veckor sedan kande jag att mitt rum var lite opersonligt, sa jag akte till ett dekoreringsvaruhus och kollade lite. £50 for en mellanstor tavla, och det var den billigaste jag kunde hitta. Istallet akte jag och kopte lite pinnar, spik och tyg, sedan satte jag ihop tre ramar och faste tyg pa dom. 3 tavlor for £10!

Soundtrack: Everlong - Foo Fighters

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0