Jag drömmer om en jul hemma

Hej, hej.

Ingen mer övertid nu, inga helger inga sena kvällar, måste gå hem klockan 4. vilket iofs gör att jag inte jobbar ihjäl mig, men det alltid gött med extra pengar.

Istället får jag skaffa mig ett liv.
Jaha, ok. Det var ju kul...

I vilket fall går Borat på racerbensin numera, V Power. Det är en förvånande skillnad, även om den är dyrare är det mer ekonomiskt plus att bilen går bättre. Ett hett tips.

Idag fyller Charlotte 13 år, undra om hon kommer vara lika jobbig nu när hon är tonåring eller om det blir enklare att leva med. Måste bara säga förlåt till alla som jag någonsin sagt "hur jobbigt kan det vara med småsyskon" till. Nu förstår jag, Jag vet att Adam också fått uppleva detta med småsyskon i USA, jag lider med dig, tur för dig att jag är ett sån underbar bror och aldrig varit irriterande. Tänk att alltid leva med en lillebror som är jobbig, du borde tacka mig för att jag alltid varit en så underbar lillebror.
Jag har i alla fall gjort en liten present till henne på jobbet, det är en genomskinlig testbit med pengar i. Jag gjorde en svart botten också som jag skrev hennes initialer på, men den har lossnat nu...

Det kändes som jag hade något jätteviktigt att säga som jag tänkte på igår kväll men jag har glömt bort det nu. Ni kan ju försöka lista ut vad det var jag tänkte på. Ska iaf jag göra.

Nu lyssnar jag på lite klassiskt julmusik och förbereder mig på att komma i stämning.
Soundtrack: Det är inte snön som faller - Anders F Rönnblom

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0