Cathdral vs Jin Mao

Äntligen lite gött väder!
Nu har det varit gött väder sedan ungefär 25 timmar. Cirkus 25 grader just nu, det firade jag med att i morse gå ut och springa lite. Efter ett par minuter insåg jag att det inte var någon bra idé, min förkylning är fortfarande kvar lite och jag fick göront i halsen och bröstkorgen. Fett ovärt, måste verkligen försöka hitta ett gym eller något så jag kan börja röra på mig när jag blir helt frisk.

Jag behäver klippa mig och vi ska snart till Gloucester Cathedral. Den är stört stor, man ser den från motorvägen som går en bit bort. Vi ska till toppen idag och jag kan tänka mig att det är ganska bra utsikt. Kanske inte lika bra som från Jin Mao i Shanghai men det är nog inte långt ifrån med tanke på att luften här är ren och det är lite annorlunda landskap här än i centrala Shanghai.

Nu ska vi åka,
Tjo

Kommentarer
Postat av: nemo

åhh...gött!skulle vara skönt med en sån värme^^

2008-09-20 @ 15:01:15
URL: http://jagvaljerlivet.blogg.se/
Postat av: Celina

Tycker du också att cheeseburgarna är ett jävligt bra fyllekäk?

2008-09-20 @ 15:01:56
URL: http://starbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0