Re: Re: Re: Re: Re: Whose spider is that?

Läste precis Inas blogg, för er som inte gör det eller inte orkade kolla den länken om gratis humor:
http://news.ninemsn.com.au/article.aspx?id=665847

Okokok...

Det har inte hänt så mycket på den här sidan på ett tag.
Inte så jättemycket har hänt här heller, men jag kan väl berätta lite om vad som faktiskt har hänt.

Idag fick jag tillbaka min riktiga dator, så jag har jätteproblem med att skriva Å, Ä och Ö. Dessutom är tangentbordslayouten helt annorlunda på min riktaiga jämfört med min lilla, så jag gör massa misstag när jag skriver och det tar jättelång tid. Men gött att ha tillbaka datorn!

Jag har jobbat sent typ varje dag denna veckan, mest för att jag inte har råd med egen bensin och måste åka med Dave, men också för att jag gärna tjänar lite extra pengar. Dessutom har jag konstaterat att eftersom jag inte delar samma intressen som familjen gör, är jag hellre på jobbet ett par extra timmar än att åka hem. Missförstå mig rätt hade jag inte fått betalt för övertid hade jag inte stannat.. Så dum är jag faktiskt inte..
Lön imorgon!

Jaha, ok. Det var det.
Soundtrack: Last resort - Papa Roach
Over and out
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0